Petra Nyman Art & Design

onsdag 8 augusti 2012

Kommer inte ur sängen?!?

Jag har ju inte tränat på 4 veckor! Det ska jag aldrig göra om igen!
Tänkte mjukstarta lite först men sen bestämde jag mig för att det var lika bra att köra
 ett riktigt dyngpass så är jag snabbt på banan igen!
Shit vilken grym träningsvärk jag har idag!
Malin o Stabbe (personliga tränare på KMTI) körde ett provpass med instruktörerna
som ska bli en Nyhet på höstschemat! Lift It Intervall!
Det innebär att det är tyngre styrketräning med färre repetitioner!
 som avslutas med 15 intervaller a 45 sek 15 sek vila!
Att jag inte dog! Fatta vilken färskvara det är med träning! 
 Nästa gång jag kommer köra det här passet kommer jag inte alls få samma träningsvärk!
 Våra kroppar är rätt fantastiska egentligen!
Det var ett riktigt bra upplägg på den här klassen tycker jag!
Kommer bli svårt att få plats på denna klass kan jag tro!
Tack Malin o Stabbe för grym träningsvärk! Hihi

1 av 15 intervaller!

Hög puls!

Fokuserade instruktörer som ger järnet!

Jag var rätt nöjd att jag gick dit!
 Ibland är det bara att göra o inte fundera så mycket!
Nike! Just do it!
Det kör vi på hädanefter tycker jag!
:)


Lyxade till med lite hemmaspa efter passet!
Doftljus o ansiktsmask!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar