Petra Nyman Art & Design

fredag 17 oktober 2014

Fest på KMTI! Träningsinspiration! House of Lola höstkollektion 2014!

Tänk  att det var 4 år sedan vi flyttade in i nya lokalerna! Det skulle såklart firas igår! Jag hade ju kört Powerstep på lunchen med Tieto så jag kände inte för att duscha något mer den dan men jisses vad jag ångrade mig när jag kom till KMTI för herre gud vilket ös det var på passen! Har ni testat passet HIT? Högintensiv intervall träning! Det  måste jag bara testa! Wow säger jag bara!
Ballonger o uppbyggd scen  på övervåningen!
 Flera utställare  bla mina fina kollegor  Ulrika o Frida som visade höst kollektionen av House of lola! Jag hittade ett par beige brallor som var störtsköna! Det är ju det som är deras affärsidé att det ska vara både snyggt, skönt plus bra kvalité! Som ett Kinderägg! Hihi.... så det passar mig perfekt! :)
 Det bjöds på smakprov från Mollys hörna! Grymt gott o nyttigt!
 Janne the Big Boss himself! Min målning som hänger på KMTI!:)
Fräscha fruktfat bjöds det också på! Fick fyllas  på hela tiden!
 
Det här passet som Hanna o Maria måste jag också testa! Det heter Soma Move det såg väldigt kul ut! Power o härligt flyt i rörelserna!

Grymma tjejer!

 Träning är livet!<3

 Mellan klasserna  var det en grymt duktig tjej som sjöng o spelade gitarr!
Karin (som senare skulle köra Afroklass) träffade några glada snyggingar som varit med på  KMTI:s träningsresor!
 Här ser ni Marcus, Magda o Lisa köra så taket reste sig! HIT vilket grymt intervallpass!
Dagen till ära lite 80s stuk! ;D
 Marcus som även är fystränare för Carlstad United där sonen spelar, inte konstigt att de vann serien o tog sig till division ett nästa år med en sådan fystränare! ;)

Syskon in Action!
 Snabba knäuppdrag o dunka, dunka musik!

Alla kämpar järnet! Man blir så sugen på att hänga på!
 Pepp, pepp o massor av svett, svett!

Yes! We did it!
 Vilka grymma medlemmar vi har på KMTI!
 Massor av fina utlottningar!
Som Grand Finale var det dags för Afro Explosion som Karin o Magda körde! Tjoho vilket ös!
Släpp loss people! Härliga Afrorytmer som får kroppen att släppa loss!

Här ute skulle Jessica köra spinning men tyvärr var inte vädrets makter med oss denna dag! Regn gjorde att passet fick köras inomhus istället!;)



Hoppas ni fått massor av träningsinspiration nu!
Det har jag!
Jag är så peppad på att köra min 80s 90s spinning i eftermiddag!
 
Massor av nostalgi utlovas! Hoppas vi ses!
 
Ha nu en underbar fredag!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Tjoho, vilket otroligt bra popspinningpass du hade igår!! Jag skall allt försöka smita tidigare från jobbet så ofta jag bara kan i fortsättningen också. Bästa avstressande aktiviteten efter en hel veckas jobb. Trevlig helg!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh om du visste vad glad jag blir! <3 <3 <3 Hoppas du kan smita lite oftare! ;) Kram

      Radera