Petra Nyman Art & Design

torsdag 16 oktober 2014

Välkomna till KMTI s fyraårsfest! Husmorskost!

Ska snart åka dit! Har precis ätit sen lunch efter min lunch Powerstep på Tieto! Gissa lunchen? Jo kalops med kokt potatis o en massa inlagda rödbetor! Vet inte varför jag blev sugen på det igår? Det är sådan mat man brukade få hos mormor typ! :D
Mycket roliga pass under kvällen! Nu har jag nog gjort mitt för idag!!?Är ganska trött i kroppen efter spinning måndag, tisdag o PS igår på KMTI o i dag på lunchen på Tieto!
Men jag ska självklart åka dit o kika! Har hört att House of Lola ska ha en monter där också!

(spinning utomhus idag känns väl sådär).. Hihi

Hoppas vi ses där! <3

En annan rolig sak var att en tjej som jobbade på KMTI för länge sedan frågade om jag ville hjälpa henne (vika) att köra pass med Värmlandsoperan. Det lät ju riktigt roligt även om det är på tisdagar när jag redan kör spinning på KMTI o att det var en okristlig tid för mig att träna 08:00 Haha......

 Lite husmors inspiration!;)
I form av långkok!

Lunchtime! Kalops is the shit! ;)))

Här i Karlstad är det riktigt regnigt, solen lyser med sin frånvaro minst sagt!

Så varmt välkomna till KMTI för lite feststämning gott folk!
Jag tar med kameran så får ni se lite bilder om ni inte har möjlighet att komma förbi!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar