Petra Nyman Art & Design

måndag 27 oktober 2014

Cancergalan! Affärer för en god sak! Ny målning på G!

Gokväll! Nu har jag kommit hem från spinningen! Myst till det med lite tända ljus!
Imorse skjutsade jag Bella till bussen strax före 07:00! Hon är hemma i Stockholm igen o allt har gått bra med både portlås o pinkod till telefonen! Hihi  Ordningen är återställd mao! Skönt! Sen åkte jag hem en stund innan jag var ner på ett snabbmöte på Kontoret! Annars brukar jag ha videomöten typ! Mycket praktiskt o bekvämt (kan man ha i morgonrock)! :)

Idag är det cancergala på kanal 7!  Hoppas de(VI) får in massor av pengar till forskningen!
Det går verkligen inte tänka vi och ni! Detta kan drabba precis vem som helst av oss! 1 av 3!
Mitt nya projekt är att jag ska göra Iphoneskal o nyckelringar till att börja med med mina små konstverk som jag hoppas ska liva upp med lite färg!
Där n del av intäkten går till cancerforskningen!

Jag får hem första exen om ett par dagar ska bli så spännande o se hur det blir!


Många som ville köpa Magdalena Graafs målning men då kanske man kan få den på en nyckelring eller Iphoneskal om inte annat! Hihi

Lyssna på Tove Lo Heroes Grym låt!

Jag o Bella åt lax i ugnen igår med hjortroncremefraiche, brockoli o citron!
Vi hade en  mysig kväll trots inställt tåg o krångel! <3
Jag målar också en tavla där jag vill hjälpa till att samla in pengar!

Bara påbörjad ännu!
Fick ett sms av en kollega på KMTI som ville köpa min målning som hänger på KMTI!
Eller någon annan jag målat! Vi får väl se vad det blir! Blev väldigt glad ändå! <3
Är själv lite förälskad i den här! 

Nej nu ska jag ta med mig den goda salladen jag köpte på Mollys Hörna på KMTI (kyckling, bacon o paprikadressing mums) efter mitt spinningpass o förpassa mig till soffan o titta på cancergalan!
Så viktigt! Sen väntar jag hem resten av familjen i natt! <3

Hoppas alla kan ställa upp med det lilla!

Många bäckar små!

Kram på er!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar