Petra Nyman Art & Design

söndag 19 oktober 2014

Familjen Crazy! Pyjamasparty! Fransförlängning! Det okända! DM seger!

 I fredags skickade jag iväg en spontan middagsinbjudan till ett par kompisar som jag inte sett på ett tag! (för länge sedan) Spontanmiddagar kan ibland bli det bästa! Hur befriande var det inte när Diana skickade ett sms på lördagseftermiddagen o frågade om det gick bra att komma i myskläder! <3 Yes så fick  det bli! Underbara människor! Patrik kom i Onepiece, Diana i Uggs o  jag behöll morgonrocken på hela dagen! R fick gå o byta om till slapparkläder när gästerna kom! Löve it!<3 Synd att ni inte kunde komma Pierre o Anna!
 Innan jag fortsätter skriva  måste ni se Diana när hon var med i programmet "Det Okända"! Jag har suttit här idag efter att ha tittat på programmet o haft rysningar i hela kroppen! Kolla programmet! Läskigt! Fina Diana!
Lördag! <3
 
 
Krustader!
Marinad till fläskfilén!
 

Rödvinsskky!

 Potatisgratäng!
 Vitlöksdoft i hela köket!
 
Sallad!
Söta Elise!
 
 
 
 
 Love you toooooo! <3
Love you toooooo! <3
Eller snälla matte tappa något på golvet snart! Stod ju i köket några titmmar i lördags! Men så skönt när man inte känner sig stressad för fem öre! Skön musik på radion!
Min favvo just nu! Budhapest! Vilken skön musik!


 Efterrätt! Blåbärs o hallon paj!
 Glutenfritt!
 
 Vaniljvisp!
 Verkar kärlek banne mig! <3 Diana o Elise vill skaffa en  liten voffsing! Patrik måste övertygas tycker Elsa o lägger in värsta charmen!
Varför inte lite nya fransar så här på lördagnatten?!?

Idag har jag känt mig lika trött som söta Elise när hon somnade i soffan igår!
Vet inte hur klockan blev 03:00?!? Jo det vet jag! Vi hade väldigt trevligt!
 
 
Vilken underbar spontanmiddag! <3
Tack Patrik o Diana, Leone o Elise! Vilken energipåfyllning!<3
 
 
Idag har vi ätit rester! Kollat när sonen spelat fotboll! Grattis till DM vinsten!
 
Hoppas er helg varit toppen!
 
 
<3
 
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar