Petra Nyman Art & Design

fredag 18 mars 2016

Tips på Påskpresenter! Duka fint med mina glasunderlägg till PÅSK! Petra Nyman Art & Design!

Hej vänner!  Härliga fredag är här!

Tänkte bara passa på att ge er ett tips på en Påskpresent istället för godis?!? 

Men det är som en liten ask med godis det här också:)

Ni får 6 st olika målningar av mig på 6 st  glasunderlägg! 
Svårt att få fram färgerna på bild men jag har försökt fota ett i taget ;)

Vem vill inte ha en originell dukning till PÅSK?!? De funkar även annars också såklart. 
Jag har ett fåtal askar kvar! <3

Min inspiration till den här utställningen var Tailor Swifts video Wildest Dream som också blev namnet på utställningen.

Maila mig på petranymanart@mail.com eller gå in på min WEBSHOP HÄR!

Så skickar jag varan till dig direkt! ;))) 



De ingick i min utställning "Wildest Dream" där jag fått inspiration av Tailor Swifts fantastiska video


Känns den igen från videon?
Den här videon är så vacker!

Den här originalmålningen är 120 x 120 cm
Den här är i samma serie som Magdalena Graafs målning.


Min favorit målning!


Hjärtan finns nästan med på alla mina målningar <3

6 st konstverk  i en liten ask för 350:- st

Work in progress ;)))

Kuddfodralet i chenille finns också kvar för 350:-
Storlek 50x50 cm otroligt fin kvalité o klara färger.
Baksidan är svart o kuddfodralet är tvättbart.


Maila mig på petranymanart@mail.com eller gå in på min WEBSHOP HÄR!

Så skickar jag varan till dig direkt! ;)))


Trevlig Helg på er!

Idag har jag grym träningsvärk! Två Powerstep klasser igår tog ordentligt!

Det blir skönt att trampa ur benen med lite spinning i eftermiddag!

Puss o Kram!

<3

/Petra

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej Petra vet inte vad som hände min kommentar togs bort av mig oxå?? Hursomhelst ville bara skriva att din work in progress tavla är amasing😍 lägger du ut den på din webbshop när den är klar? Jag är verkligen intresserad av denna👍
    // Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack åh vad glad jag blir! Jag kan meddela dig innan jag lägger ut den på Webshopen om du villl? Jag tror den kan bli riktigt bra. Jag jobbar vidare med den så hör jag av mig om du fortfarande skulle vara intresserad då! Kram o ha en härlig lördag! <3 /Petra

      Radera