Petra Nyman Art & Design

torsdag 10 mars 2016

Amazing breakfast på Mandarin Oriental i Bangkok! Julia Roberts känslan!

Hej vänner!
Tur att man packade ner Lise Sandahls klänningen!!!

Mix Match= Mandarin Oriental Bangkok! = Heaven.... Hihi..... <3
Färgerna på klänningen o blommorna iallafall! :)

Jag känner mig otroligt bortskämd o uppassad som om jag var med i en novell eller något?!?
Typ Julia Roberts känslan! ;D!


Älskar Lise Sandahls klänningar som passar alla mina omgivningar på semestern, tar liten plats i resväskan o skrynklar aldrig! Min bästa investering!!! <3 :)

Blomuppsättningarna här är helt amazing o servicen på topp utan att det blir jobbigt om ni förstår vad jag menar!


Frukosten var helt otroligt god!!! Inget som går av för hackor direkt!!!
Jag som inte är någon frukost människa direkt men den här allstå.......................Wow!

Molly fick en liten frukostkorg att dela ut till fiskarna i floden!
De är så söta här så man dör! ;))) Passar upp på oss så man nästan blir generad emellanåt?!

Idag hoppas vi på lite shopping! Vi ska strax åka till ett shoppingcenter Siam Paragon med först shufflebåt sen skytrain.

På väg tillbaks från en FANTASTISK frukost!

Färska blommor överallt! <3

Hoppas ni får en underbar torsdag vart ni än befinner er i världen!

Kram från Bangkok o Mandarin hotell!

<3

Längtar dock väldigt mycket efter mina barn o hundar nu!
<3 <3 <3 <3 <3

Puss Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar