Petra Nyman Art & Design

torsdag 17 mars 2016

Back on track! Träning o belöning!


Over and out! Då har jag ändå ett Powerstep kvar på KMTI ikväll!

Spagettiben check! Men ack så välbehövligt!


Soligt o fint så efter hundpromenaden tyckte jag såklart I´m worth it!
Jag tycker alltid att jag är värd allting! Hehe ingen karaktär alls!

Men å andra sidan ångrar jag mig inte efteråt heller utan jag njuter av stunden! Det tycker jag man ska göra!
 Ha dåligt samvete ska man inte kasta bort livet med! Det är bara framåt man kan påverka!
Elsa kommer sakna Claes när han flyttar hemifrån! Vart ska hon gosa ner sig då på toaletten när det inte finns några härliga klädhögar på golvet?!


Fick bara en bild som jag skickade som Snapchat till dottern från KMTI! Men Yes då är det dags igen!

Powerstep o På´t igen! Hihi

Jag hade en underbar kvinna som har kört pass för mig i säkert 30 år?!??  Även en  kollega från KMTI o jag är nästan säker på att det var hon som var med i Ack Värmland som också var med o körde!!! 

Jag tror alla som var med var ganska trötta efter passet ändå!? För de kämpade järnet allihop!

Vilken underbar adrenalin kick!

När jag kom hem hade R fixat middag (köttfärsås) till mig o Claes som var o tränade! C har inte kommit hem från träningen än.

<3

Hockeyn Luleå-FBK första slutspelsmatchen är på tv:n här nere!

 Nu när jag tränat på kvällen kanske jag är så uppe i varv så jag inte kan somna?!? Jag som typ somnat runt åtta tiden sen jag kom hem ifrån Thailand! Känns som om jag kommer hålla mig vaken någon timme till ändå!

Nu ska jag trycka i mig spagetti o köttfärssås! På återseende!

Kram o godnatt!

<3

/Petra








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar