Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 mars 2016

Frukostbuffén på Indigo Pearl!

Jag kommer sakna dessa frukostar med alla färska frukter som smakar så mycket mer än de någonsin kommer göra i Sverige.
Speciellt min nya favorit som är en yoghurt med färsk riven cocos! Jössses så gott min absoluta favorit på frukostbordet!
Nyss vaknat o på väg till världens mest dingnande frukostbuffé!
Det finns något för alla smaker kan jag lova!

Idag åt jag croissant för första gången på semestern.
Den var så färsk så det rök om den! ;)
Omelett med extra allt kör vi nästan varje dag o jag äter ett hörn! R o jag delar! <3
En avd. med wokat kan man få här! Annars finns ju pannkakor, våfflor, en massa olik ostar o bakverk, sallader, korvar mm.

Jag kan inte komma på en endaste rätt någon skulle kunna sakna förutom Lingongrova o kaviar då?!?

Här finns  juicer o smoothies :ar! Man kan även beställa en massa olika kaffesorter eller tom varm choklad.

Efter detta var vi redo för ett sista träningspass med intervaller här!

Hoppas ni har det bra trots snöslask som jag sett att det är hemma i Sverige!

Kram Petra

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar