Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 mars 2016

Snorkelingtur med longboat! Dyra bloggbilder!

En härlig dag till havs igår!
Jag älskar att puttra fram! ;)
De åkte en bit ut för att snorkla!

Bra R man ska ha flytväst när man är till havs! <3
Lite bröd o fiskarna är som galna! ;)


Snygg värre! Jag hade med mig bröd o jag fick panik när jag helt plötsligt befann mig mitt i ett fiskstim! Hehe


Hjälp! Ett fiskstim!
Vi åkte vidare! Det där var ju en nätt liten båt!

Jag älskar båtar som är stadiga hehe!
 O Helicopter ombord! ;D!

Kul att bara åka o kika! Här kan man också bo!
Fina Anna o Molly!
Det ingick lunch i båtturen så vi stannade till på Bananabeeach för lite sol, bad o lunch!
Fast jag gillar vår beach bättre!
Vi hade tänkt ta oss till Surin beach men vi hoppade det!

Annars tappade jag mina Dolce Gabbana glasögon "snyft"  när jag böjde bak huvudet från båten för att fota.
Så det är väldigt dyra bilder här på bloggen idet här inlägget?!? Hihi

Hoppas någon snorklare hittar dom o blir glad! ;D!

När vi kom tillbaka tog vi en sväng till poolen jag o R innan kvällens middag med gänget!
Det finns tre pooler på anläggningen varav två vuxenpooler o en barnpool.
De är så gulliga kommer med kallt citronvatten o kall handduk!
Barnpoolen!

En av vuxenpoolerna

Älskade Indigo! <3

På kvällen tog vi en taxi med hela gänget till en jätte mysig restaurang som vi alltid brukar åka till minst en gång när vi är här!
Yes jag slukade hela schnitzeln! Sjön suger?!? Hihi


Ha en fin dag!

Kram på er!


/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar