Petra Nyman Art & Design

lördag 5 mars 2016

35 grader i mars! Lunchstress!

Dags för lunch!

 Upp o hoppa i havet o doppa sig en sista gång för att inte dö av värmeslag på väg till restaurangen. Fort på med något anständigt! Haha!!

 När hungern sätter till är det ingen lek här!
Varmt i sanden också så säkert brännskador under fötterna?! ;) Jag gjorde ju footscrup för ett par dar sedan så inte så mycket hårdhud kvar på fossingarna! ;) Plus att jag gått PW längs stranden, 30 min (tar det fram o tillbaka)

Lugnaste beachen jag har vistats på tror jag?! Vet inte vart alla människor är för det är fullbokat på hotellet ju?!
Vill man kan man åka golfbil hem till rummet, stranden eller restaurangen?!?
Men det vill man ABSOLUT inte!!!! ;)
Efter lunchen på Indigo tog vi poolen (kör Thaimathaket på stranden ikväll istället) ;)
Den doften! <3 Iskall handduk innan lunchen..... mmmm........Indigo Pearl doft!!


Pierre o Anna bor precis intill så de kom hit en sväng o gjorde oss sällskap vid vuxen poolen. Det finns tre pooler på anläggningen.
Isig lördags fruktdrink i värmen var fin.
En alldeles alldeles underbar lördag morgon o eftermiddag!

Här är barnpoolen som vi går förbi på frukosten!

 Jag bad alla barnen att gå upp ur poolen så vi kunde  ta en bloggbild!

;D D D D D!


OBS! Hoppas ni fattar att jag skämtade! <3



Bella är hemma i Karlstad den här helgen för att fira Fias födelsedag. Farmor o farfar bor hos oss den här veckan o tar hand om hundarna.

Claes spelar träningsfotbollsmatch med CU i Uddevalla!


Puss o Kram från Thailand!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar