Petra Nyman Art & Design

torsdag 10 mars 2016

Drink på högsta baren i Bangkok där även Baksmällan 2 spelades in!

Hur coolt som helst var det att åka upp på Bangkoks högsta skybar 64:e våningen o ta en drink innan middagen!

Jag som är galet höjdrädd klarade det också!

 Det var ju bara 249 meter o jag har ändå övat mig när jag var med mamma o Bella i Rocka Faller Centre hälsade på Bella i NYC!
Det gäller att bearbeta sina rädslor?!? ALLT FÖR KONSTEN! <3

 Eller hur! Hihi

Fin bild blev det ändå! ;)

Det var bara runt hörnet från vårt hotell så vi promenerade dit.
Man kände sig så välkomnad o de hjälpte gärna till att fota utan att jag behövde be om det tom! Hehe

Visste ni att några scener från Baksmällan 2 spelades in här uppe?!

Hela gänget på bild!

Även Kanina o Teddylina! <3

<3

Fast ute på gatan är det inte rosa taxibilar utan Rosa!!! ;)))

Nöjda o glada gick vi tillbaka till Mandarin o åt en middag vid floden!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar