Petra Nyman Art & Design

lördag 19 mars 2016

Let´s Dance in the Man Cave! 80s Spinning! 80s middag!

Godmorgon alla bloggläsare! Tittade ni på Let´s Dance igår? Jag är nu helt nördig vad gäller detta program! Tänk att de gör detta i direktsändning, vilka nerver.
Tänk er bara in i Wassbergs situation, han måste vara lång utanför sin comfortzone?!? Coolt tycker jag! Eller Linda Lindorff som verkligen kör trots att hon egentligen inte borde klara detta pga sin blödande muskel i höften?!?

Men den som imponerade mest på mig var ändå Bianca! Wow vilken energi i deras Jive!


Efter middagen igår gick vi upp på vinden "man cave" som R kallar den eftersom renoveringen av den var hans projekt! Hihi

Det är iallafall väldigt mysigt att gå upp här! Det är så lugnt på något vis o avkopplande.

Det blev den vanliga 80s rätten här igår trots att jag handlat hem ingredienser till Biff Rydberg.
Jag var så trött efter spinningen så jag tog ett säkert kort! Hehe

Oxfilé, hasselbackspotatis, vitlökssmör o ugnsbakade körsbärstomater.
Igår hade R tänt brasan också! Hög mysfaktor just nu! Hehe

Alla hundarna hänger också med upp på vinden såklart!
Skulle inte förvåna mig om det är en Wahlgren-Ingrosso som tar hem glasskon i år också?!?
Ett glas rött o jag kämpade att hålla mig vaken till omröstningen var klar.


Elsa orkade inte hålla sig vaken o knappast jag heller?! ;))
Bonnie var också utslagen?! haha Vi tittade lite på Skavlan .
Wilma håller koll på omröstningen ändå! Örat står i givakt ;D!

Jag orkade precis hålla mig vaken så jag fick reda på att Ewa Fröling åkte ur Let´s Dance!

Sen somnade jag som en prinsessa på väg ner till kudden hihi.

Idag ska Claes o Carlstad United spela träningsmatch mor KBK här i stan (derby). Det ska bli kul att se killarna spela som snart har seriepremiär om ca en månad.

I em kör jag Puls spinning på KMTI, skönt att leda pass för då blir träningen av;)

Efter det ska jag åka hem o ta lite lördagsbubbel i bubbelpoolen tror jag bestämt?!

Tänk att det var en vecka sen vi kom hem ifrån Thailand, känns ju galet länge sen ju!


Önskar er en härlig lördag vänner!

Njut av dagen!

<3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar