Petra Nyman Art & Design

lördag 5 mars 2016

Skye Beach Club! Eldkonst och fredagsfeeling!

Fredagsöl på stranden! Efter min powerwalk, för den missar jag inte!

Vet inte vad som är bästa av de två?!? ;)))


Fasen vad skönt vi har det! Jag njuter verkligen av varje sekund!
Ledsen för upprepade bilder på stranden hela tiden men thats life!

Just nu ändå! Ingen vet hur det ser ut imorgon!


På väg till stranden från vårt hotell hittade vi den här nyöppnade restaurangen som skulle ha BBQ afton läs i fredags.  Vitt o fräscht kan ju aldrig bli fel! Så sista natten med hela gänget chansade vi o gick hit! WILD and CRAZY!

Det var en grymt fräsch buffé! Vi var så nöjda hela bunten!

Med kockar som tillredde maten när man väntade!

Fina nya bekantskaper Vickan som ska öppna en Raw food restaurang i Stockholm så häftigt när man följer sina drömmar!

Rent o fräscht o väldigt gott! Det var även en DJ som spelade härlig loungemusic med perfekt volym.
Ni tror nog att det inte är någon annan än vi på semester i Thailand för jag lyckas ju fota utan en endaste människa på bild! ;)
Vi lyxade med en Margaretha o skålade för sista kvällen med våra vänner som nu dragit vidare till Bangkok, vilket vi gör på onsdag.
Jag  o Anna åt den godaste pastan på den här semestern!

En skaldjurspasta med tomatsås åh så otroligt gott. Färsk pasta som han kokade i mindre än en minut innan den wokades med allt gott!
Vi som tyckte det var härligt med en Dj blev ju otroligt överraskade då vi även fick en grym show mitt i middagen. Vilka killar, vilken eldkonst, vilken precision.


En liten filmsnutt på Insta finns @PetraNymansDagbok
Avslutade med ett extranr nere på gatan!
En tjej med väldigt långt hår fick komma upp från publiken o de snurrade eldfacklor runt henne så tänk tanken att det skulle tagit eld i hennes hår?!?

Jösses men tur att det finns hårförlängning om det värsta skulle ha hänt!??

Modigt av henne!
Coffee fick avsluta en fantastisk kväll! Nu har vi kramat o vinkat av våra vänner!
Här sitter vi bra! En fantastisk fredag även utan min spinning som jag alltid brukar ha på fredagar!

Vit dress code på vit restaurang?!? <3

O vitt vin!!

Molly ritade sig igenom kvällen med fantastiska målningar av både Noa, kakorna o frukterna!
<3


Nu ska jag snart krypa ner! Imorgon väntar Sunday Brunch igen! Bästa Brunchen Ever!


Godnatt!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar