Petra Nyman Art & Design

fredag 11 mars 2016

Dinnertime längs floden på Ciao!! Nostalgi!

Efter drinken på Lebua Skybar gick vi tillbaka till vårt hotell o åt middag!
Det är så härligt att sitta o se allt som rör sig på floden, den här ljumma vinden vänjer jag mig aldrig vid tror jag.
Det var en Italiensk restaurang vi valde igår. Vi åt så god pasta!
Nostalgi verkligen när Molly har med sin gosedjur precis som Bella o Claes hade när de var små!<3

Fast då hette Bellas Albin o Doddi! O Claes hade Alfons Åberg som han kallade Ampen Åben!

Hihi <3 <3
Molly tyckte jag skulle ta en groupie o skicka till Bella på Kanina o Teddylina som dagen till ära fått nya kläder från shoppingcentret idag, så söta!!

<3
När vi gick hem gick vi igenom det gamla ursprungliga hotellet byggt på 1870-talet till vårt hotell.

De har behållit den gammeldags kontinentala stilen.
Visst var det fint!
Här gick man även igenom när man ville gå på toaletten! Hihi


En sån här spegel skulle jag kunna tänka mig hemma! ;)
Ännu en fantastisk kväll med underbara vänner!

Sov som en stock hela natten! För mätt bara! ;))

<3

/Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar