Petra Nyman Art & Design

söndag 27 oktober 2013

Underbara fredag! Myshelg del 1! Bästa LCHF Pastasåsen!

Hej fina! Hoppas helgen varit bra! Jag sa ju att jag känt mig lite
oinspirerad eller lite låg helt utan orsak några dagar! I fredags kände
jag mig på topp igen! När man uppskattar det lilla, när man ser
saker igen!Det är ju så jag oftast känner mig! När jag tog hundpromme
i fredags hajade jag till när jag helt plötsligt såg något rosa bland
de gula höstlöven! What?! Jo jag vet att det är den rosa månaden
men brukar man inte ha dessa blommor i midsommarkransen o
inte när det snart är november o Halloween?
Vackert!
Jag kände mig så glad efter min Zumbaklass på Tieto sådär så det spritter i
kroppen! Solen sken, en knallblå himmel! Vi konstaterade att det
varit sol varenda gång vi kört Zumba den  här hösten!
Jag körde den nya låten Dale Dale!
Å jag älskar den! Går på repeat här hemma!
Min familj tröttnar nog snart på mig! Hihi
<3
Claes har höstlov!
Så skönt! Jag stekte pannkakor o han åt upp allihopa fast
receptet var till 4 pers! Haha tränande tonåringar!
Vill tillägga att Claes fixade ihop pannkakssmeten själv!
Bra där Clabbe!
;)
 
I fredags var jag såå trött i kroppen efter min spinning!
Ett underbart härligt fredagsgäng! Jag har det bästa jobbet!
<3
Fredagsmiddagen fick bli ett fantastiskt gott pastasåsrecept som
faktiskt är ett av mina flest besökta blogginlägg!
Ni hittar receptet! Blir det lchf eller inte beror ju såklart på tillbehören!
Vi åt färsk pasta tagliatelle! Mums!
 
 
Idol o Skavlan! Ungefär vad man orkar med på fredakvällen! Hihi
Sen somnade jag på två röda! Dock inte i soffan denna fredag! ;)
Nu ska jag gå o fixa lite i köket!
Lyssna  på Dale dale! ;)
Sen ska jag fortsätta blogga om helgen!
 
Ses snart!
 
<3
 
Kramar Petra
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Du har uppfostrat din son exemplariskt! Din blivande sonhustru kommer att tacka dig!
    Jag hade önskat att jag hunnit på ditt pass, men herregud, jag höll på att stressa ihjäl mig, den dagen.
    Hoppas du har passet på fredag för då har jag semester.
    Då skall det baske mig bli spinning!!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anja på fredag får du köra spinning utan mig! Åsa H kör! Jag är nämligen i New York då! ;)))) Kram på dig!

      Radera
  2. Skulle vara så kul att gå på något av dina pass någon gång. Tyvärr är jag ju i Karlstad väldigt sällan, eller rättare sagt aldrig.. ;(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det skulle vara så kul att gå på dina pass!;) Om du har vägarna förbi måste du hojta till! Kramen

      Radera