Petra Nyman Art & Design

söndag 20 oktober 2013

Underbar Lördagsfest! Bud to Rose!

Vilken underbar lördag vi hade! Vi var bortbjudna igår kväll!
Jag är så glad att vi har så fantastiska vänner!
Inga fel när sonen kan skjutsa!
Lyxigt värre!
Lite payback efter alla år av skjutsande!;)
Elsa fick följa med på midda eftersom vi var lite nyfikna
på hur Dollar o Elsa skulle funka ihop!
Världens största o världens minsta!
 
Jag shoppade ett nytt halsband hos "Dressingroom" på Skoghall!
Jag hade spanat in det här ettag o igår slog jag till!
 Märket är Bud to Rose
 När vi kom till Anna o Pierre bjöds det på Skumpa i fantastiska glas!
Så höga o läckra! Måste kolla vart de är köpta?!
 Det var fullt ös hela kvällen!
Jag tror det var 8 barn som hade en helkväll!
;)
Diana showar loss med peruk!
Så mysigt när de är med! Det var alltid våra barn
när de var små! <3
 Vi hade vårat lilla barn med oss också!
Elsa <3
Wilma var hemma med Claes!
 Elsa är typ lika stor som Dollars nos! Hihi!
Det gick jättebra med dem! Dollar undrade bara vad det var
för en liten råtta som var där?!? Dollar gillar Elsas husse!
Vill sitta i knä! ;))))
 Vi bjöds på sushi ifrån Happy Kitchen!
Yummi vad gott!
Deras Bläckfisksallad var gudomlig!
 
 Nya trevliga bekantskaper!
Alltid lika kul att träffa nya trevliga människor!
Jag försökte få med alla på en bild!
Men det var inte det lättaste?!?
 Oopsi! Här var det visst bara jag o Pierre kvar vid bordet!?
Alla andra är ute o rastar hundar eller fixar i köket,
är på toaletten eller nattar, tar hand om sina barn! Hihi
 Två coola familjefäder!
Yes!
Jag fick min bild till slut efter många om o men!
Alla samlade o barnen tittar på Emil!
Vi avlutade middagen med Kladdkaka!
Mums!
 
Tack för en helt fantastisk lördagkväll!
<3
Pierre o Anna!
O alla andra som var där o förgyllde kvällen!
<3
 
Njut nu av söndagen!
 
 
Sen missar ni väl inte Solsidan ikväll!
 
Pöss! ;)
 
/Petra


6 kommentarer:

  1. Vilken toppenkväll ni hade. Själv var jag på tjejträff o hade galet kul. Umgås med bästa vänner är fantadtiskt roligt o ger energi som tusan. KramisarTina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjejträff ä oslagbart med massor av surr o fnitter! Tusen tack än en gång för vinsten o de fina orden! De värmde! <3

      Radera
  2. Härligt med middag hos/ med vänner.
    Jättesnyggt halsband.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det var väldigt mysigt! <3 Kram Petra

      Radera
  3. Toppen kväll & waooo så snyggt glas :)
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var så otroligt höga o fina! Syns inte riktigt på bilden! /Kramar Petra

      Radera