Petra Nyman Art & Design

söndag 20 oktober 2013

Att våga ta sig utanför sin Comfortzone! Nya utmaningar!

Hej fina läsare!

Jag är inne i en Zumbaperiod just nu! Jag tycker det är
så kul när jag hittar nya låtar o när man får till stegen så de
verkligen sitter i kroppen! Att kunna inspirera deltagarna så att
man ser i deras ögon att det börjar lysa! Då är man helt såld som
instruktör! Det är verkligen "Madic Moments", jag tror kanske
att jag kan få till något sådant tillfälle med den här medryckande låten!
<3
 
 
Det bästa med att vara Zumbainstruktör är att
jag måste våga vara utanför min Comfort zone!
Det är lika underbart varje gång man vågar vara där!
Efteråt känner man sig så nöjd, glad o stolt!
Känner ni en oro o ångest för något ni ska göra
så vill jag säga till er! Kasta er ut o bara gör det!
JUST DO IT!
Det kan vara små som stora saker som får oss att
känna den där oron o ångesten! Man lär sig genom att
tvinga sig själv! Att jag skulle bli grupptäningsinstruktör
är egentligen helt otroligt? Jag som var så nervös att stå inför
människor! Men vet ni! Nu njuter jag av det!
Mitt absolut bästa val här i livet!
Detsamma kände jag med Bloggen! Jag kommer aldrig glömma
första inlägget, fy vad ångestladdat, (men med ett pirr i magen)
det kändes som att jag lämnade ut hela mitt liv i ett inlägg!
Vågade inte ens berätta för R att jag startat en blogg!:)
En blogg som bara var ett litet experiment, ja det är det iof
fortfarande! Men den växer o blir större hela tiden!
Helt otroligt!
 Ni ska veta att jag är så glad att just DU kikar in här!
 
 
Att ta tag i penseln är också lite ångestladdat just nu!
Så då är det bara att ta tag i den saken!
JUST DO IT!
<3
 
 
Ikväll är vi bortbjudna till underbara vänner!
Ska bli så mysigt!
 
Hoppas ni också får en underbar lördag!
(det här inlägget skulle kommit igår men vet inte varför det inte kom iväg)
 
 
Puss!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar