Petra Nyman Art & Design

onsdag 16 oktober 2013

Nu kan hösten komma! Ugg Australia! Zumba koreografi Shake!

Hej hej! Nu har äntligen paketet kommit med mina nya Ugg Australia!
Jag googlade en hel del men hittade de billigaste på eBay! De kom
ganska snabbt dessutom och mycket billigare än när jag googlat
på svenska hemsidor! Idag har jag även bokat en restaurang i
New York om typ 3 veckor som redan nästan var fullbokad!
Bra att vara steget före ibland!
;)
Åhh vad jag längtar till min älskade dotter Bella!
 <3
 
 
OBS! De är svarta o inte blå som de ser ut på bilden!
 Kul att man kan vika ner ullkanten så det blir som en helt ny stövel!
<3
Dessutom varma! Kanske ev att man ska gå upp en strl?  Ja, jag vet inte
men man får dra ordentligt för att få ner foten men när den väl är
i skon är det bra utrymme där fram vilket är väldigt skönt!
Jag beställde mina på eBay! Mycket billigare
 Men de finns på många ställen i Sverige också!
Footways  tror jag har!
GOOGLA!
Lynnea heter dom!
;)
 Från baksidan!
I Love!
<3
Nu kan hösten komma!
Jag ska besöka Ash butiken i Soho när vi kommer till NYC
Alltid bra att pröva skor o stövlar innan man beställer!
Jag har spetsat in mig på typ 4 par!
Kommer bli livsfarlig i New York känner jag!?!?
;D
Lite Zumba piggar allid upp!
 
Here is my new Zumbasong!
Koreografin är enkel!
Låten sätter sig på hjärnan efter några omlyssningar!
Hihi!

I förmiddags hade vi personalmöte med uppkoppling mot
Stocholmpå SamC! Vad fint Irene planterat utanför!
 <3
Jag borde också plantera utanför oss fy vad det ser ut!
Visst har hon gjort fint!
Höstplanteringsinspiration!
Det gillas!
 
Efter mötet drog jag en sväng till mamsen!
Brorsans Eddie var där!
Åh han är så goo o rolig!
Han har precis fått glasögon! Så söt han var i dem
med karameller på sidorna!
 Här visar han faster Petra ett litet spel
med farmors Iphone!
 
 Köttfärsås!
 
Vad tar man till när idéerna o orken tryter?!?
Mumsigt!
Den portionen sonen tog  i måndags liknade mer ett berg!
Bra betyg till morsan! Hihi
;)
Ikväll räckte inte middagen så jag tog två varma mackor
med skinka, senap, tomat, ost o oregano!
Med grillad tomat! Jag blev mätt o det var supergott!
Resten av familjen åt potatisklyftor, fläskfilé o chilibea!
Jag är lite trött på den rätten så varma mackor passade mig perfekt!
Den här veckan har jag kört två fulla spinningklasser!
Love!
Vikade åt Hanna idag! Först spinning o sen Pilates!
Imorgon är jag träningsledig! :)
 
Sen kör jag hårt torsdag o fredag igen!
 
Imorgon ska jag fylla på fransarna igen!
 
Har dock fortfarande problem med huden!
Torr i både hårbotten o huden!
Kliar i ögonen!
Något är fel!?
Måste ta tag i det o se vad jag är allergisk mot?!?
Vad jag inte tål!
 
Kramar till er alla!
 
Love!
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Snygga Ugg Australia!
    Åh,så fin fasters kille är i glasögonen :)

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Har också beställt UGG men från Campadre, ska spana in sidan du tipsar om. Läppglanset skickar jag imorgon, har varit lite mycket nu men det är på G, bara så du vet. Ha en mysiig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina! På Campadre kan man också fynda! Hihi Ta det lugnt nu vännen ingen brådska o stress! Kram Petra

      Radera
  3. Hej Petra! Vad kul att du tipsar om oss! Det stämmer att vi har UGG och det stämmer också att vi har modellen Lynnea - i så många som fem olika färger! Här hittar ni UGG från oss om ni vill kika:
    http://www.footway.se/skor#!/ugg-australia/score
    Vänliga Hälsningar
    Sara på FOOTWAY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni hade otroligt många o snygga skor! Ska ta mig en titt till! :)

      Radera