Petra Nyman Art & Design

måndag 7 oktober 2013

Bröllopsdag!

Min älskade man vad jag älskar dig! Vi har vår 13:e Bröllopsdag idag!
Vet inte vart alla år tar vägen?!
Hoppas vi får många, många lyckliga år tillsammans!
<3
Jag är så lyckligt lottad som fick gifta mig med dig!
<3
 
Puss o skål för vår dag! Även om vi kommer fira den imorgon!
Robert jobbar tyvärr sent idag!
 Här var vi på en underbar semester i Dubai i vintras!
 
Min underbara man!
Omtänksam, snäll, givmild, duktig, snygg o rolig!
Vad mer kan man önska sig!
 
Sen har vi fått de underbaraste barnen också!
 
Lucky me!
Jag är så glad att jag har dig som livskamrat!
Kör försiktigt hem ikväll!
 
Puss!
 
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Grattis på Bröllopsdagen!
    Kram Gizze

    SvaraRadera
  2. Hjärtligt **Grattis** till Er båda <3
    /Kram

    SvaraRadera