Petra Nyman Art & Design

fredag 11 oktober 2013

Gynnings utställning i Göteborg Gothia tower! Världens barn! Think Pink!

Hej! Mycket roligt framöver! Jisses!
Inte många hotellrum kvar på Gothia Tower dessa dagar!
Men nu har vi bokat typ sista hotellrummet! ;)
Idag är jag på G igen o idag har jag kört både Zumba på Tieto o
80s spinning på KMTI! Lika underbart som alltid o gör mig
på så bra humör! Underbara deltagare som verkligen ger mig
fredagsfeelingen! Jag är så nöjd med dagen men grymt trött!
Snart närmar sig New York resan med stormsteg! Wii! 
Men vad sägs om Gynnings utställning på Gothia Tower!
Ska bli så kul o inspirerande att få se hennes konstverk!
Sen har jag bokat in en liten utbildning!
Oj vad spännande det ska bli!
Jag ska berätta för er lite senare!
Out of my Comfort zone vill tilläggas!
 
 
Snyggingen Jenny i repan på KMTI gjorde reklam för MollyBoll
Dadlar, kakao, kokosolja o havregrym!
Mmmm de såg grymma ut!
De ska testas någon dag!
Jag tänkte först smygfota dem o lägga ut på bloggen
o skriva att jag bakat fredagsgodis! :)
Men se det gick inte! O jag tror ingen skulle tro mig ändå hihi!?!?
;))
 
Think Pink!
Nyss beställda på Starfitness HÄR!
Otroligt vad billigt o de kom på bara några dagar!
Nike Free 3.0 Kändes kanske lite små i storleken!
Men jag jämför ju med mina uttänjda i samma storlek!;)
Nu kan jag skänka det jag tjänade på dessa till Världens barn!
Var generösa nu! Ge till världens barn!
Ett barn dör var 3:e sek!
Usch kan inte förstå att det sker!!!
<3
 Idag kändes det rätt med skumpan som vi inte var sugna på i
måndags när vi firade Bröllopsdag! Tänk er nyss tränat o huset är
helt nystädat o luktar såpa! Love!
 Igår fyllde Elsa 5 år! Så skinka fick bli presenten!
Wilma fick såklart också skinka!
Här väntar de på att matte ska säga varsågod!
<3
 
 R har dessutom köpt 20 påsar med björkved!
Kl 19:00 plingade det på dörren o veden var leverarad!
 
Claes är på 18-års middag så jag köpte med mig
Sushi hem efter spinningen till mig o R!
Nu har vi tittat på galan för världens barn!
Idol är på för tillfället!
R gick upp på övervåningen en stund!
Ni vet det är viktig match för Sverige ikväll!
Sverige hade en chans efter 3 minuter!
Nu 27 min spelat! Fick jag reda på i Idol o det står 0-0!
Hehe
 
Ha en underbar fredag fina!
Nu ska jag njuta av denna kväll!
 
Hörs imorgon!
 
Fredagskramar!
 
<3
 
/Petra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar