Petra Nyman Art & Design

söndag 13 oktober 2013

Fuck cancer! Vidriga sjukdom! Styrkekramar!

Jag läste alldeles nyss det starkaste inlägget på en blogg!
Jag är så berörd, ledsen, arg, illamående! 
Jag har gråtit floder och mitt hjärta blöder!
<3
 Det alla pratar om den Rosa månaden den
vidriga sjukdomen den finns på riktigt!
Det som inte får hända händer?!
Jag känner inte Yasmine mer än att jag har läst hennes fina blogg!
Man tror ju allt ska bli bra såklart!
Det finns ju inget annat?!?
 
Styrkekramar till dig  som verkar vara en otroligt stark o fin människa!
<3
 
Nu hjälps vi åt att besegra denna vidriga sjukdom!
 
Jag kommer sälja en målning till förmån för Cancerforskningen!
Kommer på bloggen snart!
 
Ta hand om er underbara!
 
<3
 
/Petra

7 kommentarer:

  1. Ja så fruktansvärt med all cancer, och dessa felbehandlingar...
    Så mycket lidande i onödan, sån sorg för familjen.

    Önskar dig en fin måndag! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fruktansvärt! Det finns inga ord! <3 Ha en fin måndag du också! Kram Petra

      Radera
  2. Hemska sjuka som tyvärr står mig för nära :(
    Fint av dig att sälja en av dina fina målningar tjejen/Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Det är bedrövligt! Den måste besegras helt enkelt! Kram Petra

      Radera
  3. Fruktansvärd sjukdom som slår ned som en tickande bomb överallt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. tack snälla snälla ja det är så hemskt jag bara gråter. tänker på vår framtid.
    ja det finns bara tårar nu men jag är stark men hatar denna sjukdomen som tog min 3årings pappa och min man ifrån oss hääär, men han finns med oss kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina! Ingen i världen som inte varit med om det du har kan nog riktigt förstå vad du går igenom! En obeskrivlig sorg! <3 Din goa son ska vara lycklig som fått en så stark, kärleksfull o vacker mamma! Ni kommer ta hand om varandra! <3 Så klart han finns med er! Kramar Petra

      Radera