Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 mars 2012

Pösmunk o sommar sportlovs middag!

Hej på kvällskvisten!

 Det här är en vanlig syn hos familjen Nyman!:-)
 Nyduschad efter att kört en fullsatt spinningklass ikväll! :-)
Underbart vilken härlig energi det var på passet!
 Måste bero på det soliga vårvädret vi haft idag! Det spritter i kroppen!
 Vi åt en riktig sommar middag ikväll! Riktigt smarrigt!
 Invigde nya "Perfect Home" tallrikarna också, verkligen snygga om jag får säga min mening!
Efter middagen skulle Claes till en kompis, annars har han haft kompisar här hemma hela Sportlovet!
 Mysigt när de är här tycker jag!
 Bella och hennes kille Andreas kör oftast varannan dag (natt):-)! Vi pratade under middagen bla a om hur konstigt o tomt det kommer bli när de flyttar hemifrån! Jag tillhör ju den lite "hönsmammiga" sorten?!? Hi,hi! Ja, jag vet att jag oroar mig i förväg för allt?!? Måste jobba på det!
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på det inspelade "Sveriges Mästerkock" som jag missade igår!


Favoritplagget efter träningen! Ziperall!


Kolla in de snygga tallrikarna "Vit Lilja" från Perfect Home! Ren o enkel design! Pris för 4 st är 439:-.

Middagen bestod av Varmrökt lax från Lillängshamnens fiskrökeri, pressad potatis och hjortroncremefraiche! Börjar man längta efter sommar tro?!? Snart åker grillen fram! :-)
 Kanske redan imorgon?!?


Trevlig kväll i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar