Petra Nyman Art & Design

lördag 10 mars 2012

Vilken underbar fredagskväll!



Idag har det gått i 190!
 Vi ändrade ju planerna eftersom det skulle vara fotollsmatch för våra söner på söndag!
 Men det ändrades visst tillbaka till lördag igen!
 Men vi bestämde ändå för att köra på fredag! Vilken speed jag fick lägga in:-)!
 Zumba o spinning hanns med mellan varven också! Helt hysteriskt!
 Men såå kul vi haft det!
Nu drar vi på fotbollsmatch!

See you later!

Middag under tillagning! Köket is a mess!

Kan man röra till det värre?!?

Dukningen klar! Det börjar ordna upp sig!:-)

Mor o dotter!*mys* som väntar på att gästerna ska komma!
 Hon har faktiskt växt om mig! Fast jag är 1,68 o hon är 1,67?!?

Som vanligt är det männen som sätter sista "touchen" i köket! Hi,hi!


Tada! Utan att skryta verkade det som middagen gick hem! Smördegspotatisbakelser med västerbottenost var populärt! Jag lägger ut receptet senare! Hasselbakspotatisar, Rödvinsky, Icas Bea, sparris sallad o oxfilé!

Hoppas det smakar!

Nytränade o hungriga! :-) Det är verkligen roligt att laga mat när det uppskattas!

Kockarna som fixade köttet perfekt! Robert o Tomas! Tack för er insats!:-)))

Min tallrik!


Ika min underbara kompis från den tiden vi serverade på Statt, min man, dotter Bella o dotters kille Andreas!

Längst bort son Claes, Wille, Linnea storasyster till Bellas kille, Tomas

Såna här kompisar ska man va riktigt rädd om! Tycker ni att vi har blå tänder beror det på !!!
Blåbärspaj till efterätt! Hi,hi!

Resterna av en blåbärspaj!

Nu tyckte visst äldsta sonen Tom att det var dags för mamma o pappa att åka hem?!? 03:00 pip!:-)

Diskade de sista glasen 03:30 pip!

Skinande kök igen! Det kunde man inte tro efter röjet tidigare idag??!? 04:00 pip!
Gillar inte o komma upp till en rövarhåla!

Tack vilken underbar orkidé! Jag ska ta väl hand om den:-)
Godnatt o tack för en underbar kväll alla fina! 
Det här gör vi om snart!
Puss o kram!

1 kommentar:

  1. Älskar dig min go lilla vän!!! ja det gör vi -- men vi hann träffas en stund på fotbollsmatchen idag också ;-)) Tomas hälsar att "Äntligen" är han med i Cybervärlden Ha ha Ha Bokar Spa packet i vecka Kramen hälsa din underbara familj!!!! IKA

    SvaraRadera