Petra Nyman Art & Design

tisdag 6 mars 2012

Redan tisdag! Mer House of Lola kläder!



Gårdagen gick i ett, vet inte vart dagarna tar vägen?!
 Jag vill hinna så mycket så dagarna räcker inte till! Känner ni igen er?
Jag jobbade med "statistik" på fm faktiskt riktigt kul! Svarade på en del mail och hade lite supportärenden under dagen! Jag har även försökt lära mig programmet Mixmeister! Så bra det verkar vara! Då kan man mixa ihop spinninglåtarna och även ändra BPM (tempot), förlänga eller förkorta låtarna! Riktigt lysande! Nästa steg blir att lära mig göra Moviespinning filmer!
Jag hamnade till slut i soffan och tittade på Sofias Änglar med tårarna rinnande konstant hela tiden! Efter det blev det Familjen annorlunda! Imponerande hur de får ihop livet?!?
Idag står jobb på schemat! Ikväll kör jag min Zumbaklass på KMTI, vi brukar vara ca 40-50 pers! En riktig energikick! Ikväll blir en ny låt också! "If you wanna dance" Techno Cumbia!
 Så kul det ska bli, längtar!
Dator, kaffe, tidning, godmorgon-tv och två sängkompisar! :-)
 
Det blev så ska det låta i Söndags!! :-)

Varför i hela världen har man vetemjöl på Ribs?! Läste innehållsförteckningen i sista stund! Det var bara att plocka fram stekpannan! Claes tål inte gluten men blev nöjd ändå!:-)

Det har kommit mer kläder från "House of Lola" Bla den här tröjan med fina detaljer!


Mudden är visst kvar även utan tröja?!?:-)


Faschinerad över att man kan vara hund i så olika storlekar! Här är Dollar vi träffade i fredags! 


Det går fyra Elsa på Dollars huvud!:-)

Min prinsessa! Med underbett o tigertassar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar