Petra Nyman Art & Design

onsdag 21 mars 2012

Påskpynt?!?! Jag är en BLUFF!



Fake it til you Make It! :-)
Har smygstartat med lite Påskpynt!
Grönt diskmedel o matchande disktrasa! He,he


Städat o nybäddat med rena lakan!

Ser fint ut!

Häng med! NU ÖPPNAR JAG DÖRREN!





Tada!
 Jag har lite att ta tag i om man säger så!
 Hur kan det bli så här?!? Jag kan nog inte klaga på övriga familjemedlemmar längre?!?:-)))
Underst ligger nog en gammal ouppackad resväska från Nerja?!?

Måste rensa!
 Finns de som behöver kläder på denna jord ju!


Frågan är bara vart man börjar?!? 
Jag tror jag stänger dörren igen!
En solig vacker dag som denna kan inte vara meningen att man ska städa garderoberna?!?
Jag måste nog jobba lite till, o hundarna behöver gå ut också!
"Garderobsdetox" får bli en annan dag!

Wilma! Vi ser dig!

Ikväll laddar vi för Hockey!
Jag ska laga något nytt till matchen som jag visar er ikväll!
Ses senare! All kärlek!

2 kommentarer:

  1. Hej hej, kikar in, hittade dig via Magdalena Graafs blogg. :)

    Jag vill också påskpynta lite men ska flytta om ett par veckor så jag vill inte köpa hem något innan dess, men sen. :)

    Ha det så bra, nu ska jag kika runt lite i din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Fina! Du har fått en ny följare på din blogg!:-) Tack för din kommentar! Alltid kul när man tillkännager sig! Inte många som gör det, tyvärr! Lite nyfiken är man ju på vem som läser?!? :-) Spännande o se vart flytten går! Kram Petra

      Radera