Petra Nyman Art & Design

fredag 30 mars 2012

Man kan inte ha det så här om man ska vara med på Laila Bagge-Wahlgrens Blogg! Det är "Orimligt"!:-)



Tänka sig jag kom med på Lailas Blogg!:-) se Laila Bagge
För veckans recept! Wiii!
 Snart kommer väl Maggan Magdalena Graaf från postkodslotteriet o ringer på dörren också?!?
 Eller Hanna Graaf o frågar om jag vill börja blogga på  Bloggfamiljen ?!?He,he
Tack Åsa som skickade receptet till mig! Såååå Gott!
Mina" härligt" stora, breda lådor är härligt överfyllda o stökiga?!?
 Bella  brukar ta på sig uppgiften att städa lådor när det blir för bedrövligt!
 Men just nu övar hon bara dans i skolan och  med
Widelius Danscompany för kommande föreställningar!
Imorgon kväll ska jag på föreställning! Wiii!


Kylskåpet ska vi inte prata om?!?
Blir det så här hos er också?!?

Kanske lite snyggare med mindre bild?!?
Dagens Bloggtips!!! hi,hi

Kvällens recept!
  Grillad kyckling! Så nygrillad att jag brände mig på fingrarna!

Grädde, cremefraiche, dijonsenap, soja

Grönpeppar! Sen började visst finalen i "Biggest loser"
Se receptet på Matplatsen!:-)
R är ute ikväll B hos Andreas!, C kör Fifa på sitt rum!

Jag tog ett glas rött o följde finalen!:-)
Mycket imponerad av dessa deltagare!
Frågan är hur hälsosamt det är att gå ner så snabbt o pressa sig så hårt?!?
 Men resultat på vågen har det uppenbarligen blivit!
Kämpa vidare nu!


Ringde mammi o berättade att jag var med på Laila Bagges Blogg!:-)
http://blogg.mama.nu/lailas-blogg
Nu måste jag snart krypa ner!
Imorgon kör jag en Zumbaklass på ett företag + min "Nostalgispinningklass"
 med musik  från 80 o 90-talet!!
 Då ska vi plocka fram lite nostalgi iform av de här systrarna!
nämligen "Systrarna Graaf"!
Magdalena o Hanna!
Kram o Godnatt!
 Ny härlig dag väntar oss imorgon alla cybervänner!

Avslutar med att visa en fin fruktskål och den "100 733:e Bananen" jag kommer slänga hos familjen Nymans! (det blir inte den sista heller)! ;-)
Petra<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar