Petra Nyman Art & Design

lördag 31 mars 2012

30-års fest! Följ dina drömmar!

Tittade förbi mamma efter Zumbaklassen idag!
 Hon hade barnbarnet Eddie på övernattning!
Eddie vad har du på tröjan?!?
-En dödskalle! Svarade han helt självklart!;-)
Samtidigt som han pusslade vidare på Alfons Åbergspusslet! Hi,hi så goo!
Vilken koll de har de små trollen!



Blommor inhandlades både till Bella o mamma igår!
Till min mamma som äntligen går in pension!
 Efter ett helt arbetsliv, vilken härlig känsla det måste vara!
Nu ska hon bara jobba en dag i veckan!
Vad mycket kul vi ska göra nu mamma!

Fina mamma i vårt vardagsrum i Nerja i vintras!
Tittade på inspelningen  av Let´s Dance sent igår kväll!
Den här killen var riktigt duktig! Anton Hysén! Vilken charmör!
Elena Paparizou o Pernilla var också jätte duktiga tycker jag!

Jag kommer följa Let´s Dance slaviskt kommande fredagar!
 Det var när jag såg Let´s Dance o såg hur duktig man kan bli om man övar hårt
 bestämde mig för att bli Zumbainstruktör! Det har jag inte ångrat en sekund!
 Även om det har krävt  blod, svett o tårar!:-) He,he!
Jag kände mig som en fyrkantig låda från början!:-)
Kroppen satt ihop liksom?!?


Dagens visdomsord!

Det gäller att leva sin dröm!
Våga göra något som inte känns som du!
Man klarar alltid mer än vad man tror!
Igår efter Zumbaklassen o Popspinningklassen innan Bellas dansföreställning!:-)
 Hann jag sticka in huvudet till mina roliga kollegor på KMTI!
 Vi firar nämligen 30-års jubileum! 
Chefen höll ett fint tal o bjöd på fredagstacos- buffé! :-)

Lite "vin" gör de normalt pratglada  instruktörerna ännu kackligare!
Vilket gäng! He,he!
Nyzumbad !
Lyckohormonerna spirar!

En liten lördagsansiktsmask!
Nu är jag  snart redo att planera kvällens middag!
Recept kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar