Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 augusti 2013

Nerja! Powerwalk! Jack Russel Wilma!

Vi började dagen med "sovmorgon" o sen Powerwalk igen! 70 minuter i värmen! Ja det är grymt varmt mitt på dagen! Jisses! Men mina ben börjar bli kvitt djävulsträningsvärken! Mitt flås är inga problem!
Strandpromenad längs havet! Jag menar PW! ;)

Vackra morgonpromenader!
Njuter!
Men ändå ganska tufft i värmen!
 
Tusen härliga uteserveringar man helst skulle vilja slå sig ner på!
Men nej! Nu är det Powerwalk som gäller!
 Bad efter PW är nästan ett måste!?!
 
 Igårkväll fick vi bästa bordet!
Havsutsikt! Yepp! :)
Närmare kan man knappast komma!
 
Kvällen var otroligt trevlig med våra härliga vänner Per o Elisabeth!T-sh
Hittade en så härlig kortärmad med typ Wilma med solglasögon!
Kunde jag inte låta bli att köpa! Tänk om jag hittar en med Bella på nästa tisdag när det är marknad?!? Wiii!..... Elsa kommer kanske aldrig vara frontfigur på T-shirt?!?
Chihuahua med underbett! Sååå fin! ;) Men kanske inte säljande? Eller?
Idag har jag skypat med Bella! Sååå mysigt!



Nu sängläge! Snart PW igen! Imorgon ska vi ha lite grillparty hemma hos oss!
Kram o god natt! God morgon! Godmiddag!
<3
/Petra


8 kommentarer:

  1. Åh,såååå ...Underbart :)
    Soliga kramar/Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen så fint här i Nerja! Kram på dig! Ha det bäst! /Petra

      Radera
  2. haha det är ju större chans att jag skulle hamna på en t-shirt menar du);)

    SvaraRadera
  3. Bästa starten med en pw vackra miljöer, tror inte det kan bli så mycket bättre.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbar start på dagen! Kram o trevlig fredag! /Petra

      Radera
  4. Jag kommenterar (nästan aldrig)men jag är stolt. Mammi

    SvaraRadera