Petra Nyman Art & Design

söndag 4 mars 2012

Brasa inne, brasa ute! Herrgårdsinspirerad söndagsmiddag! Grand finale på Sportlovet!



Nu har vi avnjutit en  familjemiddag! Bella o jag har varit o handlat o fixat i köket! *mys* Så nu får det bli soffan en stund! Kontoret, vill en del av familjen och jag föredrar Så ska det låta! Vi får se?!? Vem som måste byta TV soffa?!?
 Sen får det nog bli lite Wallander innan jag tar tag  i köket igen!
 Hatar när det är stökigt i köket på morgonen!
Värmen sprider sig i huset! Mysfaktor= Hög!

Vi fortsatte elda på efter korvgrillningen i eftermiddags!
 Med vi menar jag min käre "Husband" :-)
 
 
Palsternacka, Kålrot, Potatis, Morot, Rödlök


50 min senare! Timjandoftande rotsaker!



Middagen är klar!
Kycklingfilé, gräddsås, ugnsbakade rotsaker, sallad, gelé!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar