Petra Nyman Art & Design

söndag 18 mars 2012

Mina fynd o skön massage!

Tänk en svart Tunika till!

Twist &Tango tights Helgpris 149:- ord 499:-
Jättesköna o söta rosetter på knät!

Körde en auto- Thaimassage!

Massagefåtöljen på KMTI! Sååååå skönt!
Varför ligger man inte här lite oftare?!?
Väntar på att Bella ska bli klar med sin barngrupp!

Här skymatar nya "Ballerinaskorna"! 149:-

Ballerinaskor med rosor föll mig i smaken!

Samt ett par klassiska svarta pumps som var riktigt sköna
 tror jag kommer få användning av i vår! :-) Priset endast 199:-
Inte ens 200:- alltså!

Fina skålar från ÖoB.
 De små blå kostade 10:-/st

Jag behövde verkligen nya skålar! Vet inte vart alla tar vägen?!?
 De fyrkantiga gillade jag skarpt!
 Smart när det gäller förvaring också! Att man kan ställa i varandra!
Me like!

Nu ska jag rusa!
Tillbaka till KMTI för att köra min Powerstepklass!
Tagga till!!!
 -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar