Petra Nyman Art & Design

söndag 25 januari 2015

Vilken Feelgood helg! Zest! Bio! Vänner! Träning!

Vilken härlig helg vi har haft! Vi har hunnit med så mycket så den känns faktiskt väldigt lång även om det har gått i ett! Idag har vi haft en skön söndag. Vi var på bio vilket inte hänt sen Hjälmarn brann? En lagom söndagsutflykt, vi såg Micke o Veronica, David Helenius o Izabella Scorupco kan ju aldrig bli fel! Den var klart sevärd även om det var lite mycket pussande! ;) Vilket höjdarjobb David! Hihi Skratt o en liten tår för min del också!:)
Obligatoriska popcorn! Jag måste se Fifty shades of grey också då KMTI gänget är med på reklamen! <3
I fredags fick vi till en lunch jag o härliga Linda Modin Klemner! Vilken kvinna! <3 Så mycket inspiration, hon har så mycket spännande på gång! Jag var med upp o tittade på hennes fina studio innan vi tog en underbar trevlig lunch på nyöppnade Zest som serverar rawfood, oj vilken fräsch mat! Vi åt så goda viltdumplings med vitlök/mandel dressing. Wow vad gott! Det gör vi snart om igen Linda! <3

Efter lunchen var det bara att åka hem o förbereda min fredagsspinning. Fullsatt o så härlig fredagsfeeling! <3

Egentligen skulle vi följt med på After Work på CCC  men eftersom jag hade mitt spinningpass på KMTI 16:15 så bestämde vi att vi skulle ses hos dom vid åtta snåret efter de varit på AW.

Swisch vad fredagen gick fort! Men det gör det väl när man har roligt antar jag! ;) Vi avslutade kvällen hos våra underbara vänner Stefan o Charlotte vid 01 tiden! Vilket fint hus de har byggt på nya området Kartberget i Karlstad! 
 Strax efter åtta ringde vi på dörren!  Söta Jamie (sonen) hade gjort så goda smördegsnittar med persilja! (med hjälp av mormor)
Vi hade så himla kul o mysigt! Vi löste världsproblemen dessutom! ;)

Stefan fixade burgare som slank ner trots att vi redan ätit middag hemma efter spinningen! Hihi
Tack fina vänner för en underbar trevlig kväll! <3
Jag körde spinningpass även på lördag em! Kul att jag fick sällskap av både Robert o Charlotte! Men Stefan jobbar på Sats så han kunde inte följa med!?! ;D!
 Efter spinningen tyckte vi att vi var värda oxfilé o hasselbakspotatis med massor av vitlökssmör! ;)

 Jag har alltid sällskap i köket! <3

Ikväll efter bion slängde jag ihop en köttfärssås som blev kungligt god!

Sen måste jag bara tipsa om ett tv program!

Titta på arga snickaren med Pernilla Wahlgren på 5play!

Så himla bra o väldigt många igenkänningsfaktorer här! Hehe


Nu hoppas vi på en underbar start på veckan! Helgen finns inget att klaga på för min del ändå!


Kram o sov gott!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar