Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 januari 2015

Framme i Hawaii! Del 1

Den lycka man känner när man kliver av planet o känner den där värmen o luftfuktigheten som strömmar mot en är så underbar. Vi hyrde bil även på Hawaii, vårt hotell låg inte långt från flygplatsen så det var skönt även om vi råkade hamna på en militäranläggning(om möjligt gör en U-sväng) då navigationen inte direkt fungerade som den skulle o jag inte var den perfekta kartläsaren! Hihi

Men vad gör väl det när den här vyn mötte oss när vi kom fram!
Balkongen från hotellrummen ! HAV, SOL, HIMMElL så långt ögat når! ;)

LOVE!
Vi bodde på våning 16! Högt tyckte jag men vi bodde på våning 38 i Las Vegas så då var det här ingenting för en höjdrädd mami!?!? 
Vi var grymt trötta när vi kom fram! Vi flög tidigt på Juldagen, det var inte mycket till flygmat så vi gick direkt ner o beställde lite att äta vid poolbaren när vi kom fram vid 16 tiden. Vi flög från LV till San Fransisco o därifrån till Hawaii! Fanns inga direktflyg till Hawaii från Las Vegas. 
Vackert när solen gick ner.
Att sitta här när det börjar blåsa lite fast det är  ljumma vindar gör en lyrisk! ;)
Man är van att så fort det blåser är det kalla vindar?
Frukt på rummet! Smakar verkligen inte som hemma! Ananasen var amazing!
Vi åt middag på hotellet första kvällen sen somnade vi gott o vaknade till det här vädret.

Det var då jag dog lite! Haha ni kan ju kolla filmklippet på Insta! @PetraNymansDagbok ?!? Jag dör! Men det gjorde jag verkligen! Ni vet den där värmen som man inte riktigt tror finns när man bor i Sverige! ;)
Claes o Bella tog en liten paddeltur
Det var väldigt lugnt på vår lilla strand. Inga farliga vattenlekar som kunde utföras direkt.;)


Vi sov gott kan jag säga, nu har vi bara 4 sköna slappardagar framför oss.

Vill önska alla!

ETT GOTT NYTT ÅR!

<3

/Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar