Petra Nyman Art & Design

tisdag 20 januari 2015

Recept Lisas gudomliga pastasås!

 Tack Lisa för det här underbara receptet! Snacka om att känna sig som en mästerkock! Inte ofta jag äter godare pasta på restaurang kan jag säga! 
Krämig pastarätt toppad med massor av parmesan ost! Mumsigt värre!

 Jag hade köpt bönpasta också men det slutade ändå med att jag körde med färsk pasta Fettuccine.
Har ni testat bönpasta? Är den god! Lite nyttigare med mer protein. Ja det får bli nästa gång. Jag är verkligen en pastalover. <3

 Här är ingredienserna på bild! Jag har lagt ut receptet tidigare i bloggen så vill ni se det är det bara ni klickar HÄR!
 Återigen en succé hihi!

Nej nu ska jag tvätta o röja lite här hemma! 
Elsa det är tur att du inte hamnar i tvättkorgen eller ännu värre i tvättmaskinen! 

Nej nu ska jag ut i snön! Hundarna behöver rastas!

Mycket kul på G!


Hopppas ni har en härlig tisdag! Kör försiktigt!

<3

/Petra

2 kommentarer:

  1. Åh, det ser supermumsigt ut ju! Och mysigt att lufsa i snön med voffsingar! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju det! <3 Kram o ha en härlig lillördag!

      Radera