Petra Nyman Art & Design

söndag 17 februari 2013

Vin o Deli mässan!

 Det var verkligen supertrevligt på Vin o Deli mässan! Även om det var lite korkat av mig att jag inte fick dricka rödvin pga min tandblekning! Dålig timing! Men det gjorde ingenting eftersom det fanns massor av gott bubbel, rosé o vitt vin! Det var över 70 st utställare!
Träffade massor av kompisar! Bla Snygga Stefan Boxinstruktör på Sats!
O hans snygga fru Charlotte!
Som sagt det gick ingen nöd på mg!
Jag fick pröva Champagne som serverades på Nobelmiddagen 2011!
Grymt gott o en flaska ligger på 249:-
Fina mamma o Tina! Mammas kusin var med o provade goda viner!

Engagerade!

Man kunde prova choklad till vinet också!

Det här var en populär vinimportör!
Jordgubbsbubbel!
 
 Smakade på både Lakritskorv, chokladkorv o det slank ner en vildsvinskorv av bara farten också!
Hmm! Men den var god!
Varför inte en liten spritglass?!?
O lite mer bubbel!
Behöver jag sägar att vi hade en supertrevlig lördag!
Det bästa är att vi var hemma kl 18:30 så vi hann med Mellon också!
Sen kom Bella med tåget kl 21:00!
Så vi hade en myyyyskväll i soffan!
 
Nu ska jag hoppa i träningskladerna!
15:30 är det Lady Gaga Spinning!
 
Hörs lite senare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar