Petra Nyman Art & Design

måndag 11 februari 2013

Pilates med Sundstagymnasiet! Kvällens middag blir!

Hej! Idag har jag haft ett härligt gäng som går tredje året på Sundstagymnasiet i Pilates! De var superduktiga! Det måste ha varit ca 25-30 st. Nu sitter jag hemma  o har pytteliten känning av halsont! Men det är nog för att jag pratat konstant i en timme?!? Hihi
Visst är de vackra! Jag älskar tulpaner! 
var förbi mamma med en bunt igår!
Jag kunde inte låta bli att köpa en likadan bukett till mig själv! :) 
Det blev fel fisk igår! Men den var som tur var  jättegod!
Torskrygg med örtsmör som man la i ugnen i små färdigförpackade ugnspåsar!
När allt var klart i ugnen är det bara att klippa upp påsen med allt gott örtsmör på tallriken!

Plockade fram boken som min lärare i Pilates skrivit!
Hon är superduktig Elisabeth Davidsson!
Får ni möjlighet ska ni absolut gå o träna för henne!

Titta vad som kommit upp på KMTI!
 
Jag har precis bestämt kvällens middag!
Den gudagoda pastan blir det!
 Receptet hittar ni
En order att laga!

Nu åkte min man o handlade alla ingredienserna!
 
Färsk pasta ska det vara!
Ikväll lyxar vi till det!
 
 
Sköt om er!
Så ses vi snart igen!
(jag läste precis att Danny o Molly Sandén blivit ett par) <3
 
 
Just nu går den här på repeat här hemma!
 
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar