Petra Nyman Art & Design

onsdag 13 februari 2013

Lady Gaga Spinningklass! Skapa vardagslyx!

Vill kika in o önska er en härlig Lilllördag! Jag har jobbat o dricker kaffe i sängen med Godmorgontv i bakgrunden! Idag är det jobb som gäller plus lite lyx! Jag ska fixa naglarna i eftermiddag på salong!
Det ska bli kul! Det var längesedan! Jag har ju kört med min gellack ett bra tag!
 
Många som är sjuka nu!
Peppar, peppar jag känner mig frisk som en nötkärna!
På tisdagar när vi kör spinning 18:15 blir det gärna köpmat!
Igår hämtade vi den här lådan från Thaistället!

Bara så ni vet så går det ingen nöd på instruktörerna på KMTI!
Semla på Fettisdagen en självklarhet i personalrummet! :)

Igår em var jag även o slingade håret hos bästa Åsa på Clipodrom! Lyx!
Livskvalite är att kunna ta en promenad mitt på dagen!
Andas frisk luft!
Och mitt nya lilla projekt! Måla!
Helt underbart! Jag kan gå o längta till att få skapa!
Måste dock inhandla några nya penslar idag!
 
Igår skapade jag även ett nytt spinningpass!
 
En ny mix av Lady Gaga på 45 min
Tack för att Mixmeister finns! :)
Det ska jag köra på Söndag kl 15:30!
Jag är grymt nöjd så kom gärna o kör med mig om
ni bor i Karlstad eller har vägarna förbi!
 
 
Hörde precis att Lady Gaga har inflammation i kvälederna o tvingas ställa in 4 konserter!
Stackars! Kan inte vara roligt!
Bella o jag var ju på Lady Gaga i Globen hon är grymt proffsig!
 
Nu gör vi något bra av den här dagen!
 
Carpe Diem!
 
<3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar