Petra Nyman Art & Design

fredag 1 februari 2013

Jag sa att jag skulle BLOGGA i ett år! ETT ÅR HAR GÅTT!

....När det begav sig för ett år sedan 1 feb 2012 var jag genomförkyld med feber, slö, seg o uttråkad!
Det var då jag bestämde mig för att jag ville utforska bloggvärlden där jag  låg feberrosig o snorig i sängen!
Jag googlade lite o vips hade jag publicerat mitt första inlägg i min blogg! Det var kanske 10 besökare eller sidvisningar till en början! Idag är det över 300 st per dag! Helt galet! Med tanke på att jag inte har någon riktig inriktning utan jag skriver ju bara lite hipp som happ om vad jag gör! Träning, resor, mat, shopping osv! Första gången jag hade över 300 var när mitt recept hamnade på Laila Bagges Blogg! Då fattade jag inte vad som hände! Nu har jag blivit van att det är så många inne per dag! Max är nog  dryga 500 på en dag tror jag! Nu är frågan ska jag sluta Blogga nu!?
 Har jag testat hur det här livet fungerar nu?! Första inläggen jag skrev hade jag ångest varje gång jag publicerade mitt inlägg! Jag vågade inte ens berätta för Mr R ( Robert hihi) Det tog ett par veckor innan han fick reda på att jag börjat blogga! Men när Bella tyckte att det var OK att mamma börjat blogga då tänkte jag då kör jag på! Fördelen är att jag känner mig mycket mer självsäker! Jag har öppnat min dörr till delar av mitt liv nu i ett års tid vilket är både utelämnande  o en del både roligt o mysigt jag bjussar på! (svårt med balansgången vad man kan skriva om)! Mina nära o kära har ju också blivit delaktiga (drabbade) vilket de vill eller inte?!? Claes kanske är den som minst tycker om min blogg?!? :)  Sen önskade jag att man hade ännu mer kontakt med er läsare! Det är ju det bästa med att ha en blogg! Era kommentarer! Det har givit mig så stor lust till att fortsätta bloggandet! Sen vet jag att det är mycket svårare att lämna kommentarer hos "små-bloggare" än stora bloggerskor! Men STOR Bloggerskor får också en massa fula kommentarer det kan ju inte vara så kul precis! Sen är det  som min blogg heter PETRA NYMANS DAGBOK! Jag har googlat mina egna recept, vad jag gjorde vissa datum osv! Så den har ju fyllt sin funktion! 2012 kommer jag veta exakt vad jag gjorde, åt, tränade, shoppade o reste! ;)))))
 
Så nu får jag sova på saken!
Puss o kram fina bloggvänner!
Ni har betytt så mycket!
Jag menar det från hjärtat verkligen!
Jag har lärt mig otroligt mycket det här året!
Hoppas jag bjudit på endel jag också!
:)
 
SOV GOTT!
<3
 
Is this me?!?
Bloggsmilet sitter där iallafall efter ett år! Hehe
Robert kommer få heta R resten av sitt liv! Hmmm....
 






 











































 
 
Pöss!
Tack för det här lärorika året!
Var rädda om er!
Lova det!
 
 
<3
 
 
/Petra
 

6 kommentarer:

  1. Klart du ska fortsätta!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då gör jag det!:)
      Ha en trevlig kväll!
      Kram Petra

      Radera
  2. Klart du ska fortsätta blogga! Jag testade också.....30 augusti 2009 gjorde jag mitt första blogginlägg....
    Nu är jag fast...det har blivit som ett gift :)
    Ha en fin kväll!
    Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett ställe där man får vara lite EGO är ju inga fel faktistk! Hihi
      Kram Petra

      Radera
  3. Såklart skall du fortsätta blogga! Var skall jag annars få tag på recept på god och snabblagad mat till Göbben min? Och dessutom få se dina fina semesterbilder från Nerja och mycket annat! Nä, fortsätt nu och svik inte oss trogna bloggläsare!!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anja! Du är rolig du! Hihi! Kul med kommentarer!
      Jag fortsätter om du är min trogne bloggläsare?!?
      Kram o trevlig lill lördag!
      /Petra

      Radera