Petra Nyman Art & Design

söndag 10 februari 2013

Snygga House of Lola jackan! Dyr IKEA lunch!

Gokväll i stugorna! Idag började vi dagen med sovmorgon! Skönt! Sen åkte hela familjen till KMTI o tränade! Jag körde pilates o spinning för fullt hus! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb förut?!? Hihi
Därefter åkte vi till IKEA för att kika lite på ett garderobsystem med skjutdörrar! Vi lägger nytt golv i Claes rum o passar på att fixa garderoberna samtidigt!

 
Kom på att jag inte visat er min nya House of Lola jacka!
Den åkte på idag! Skulle nästan kunna ha på "Bröllopsfest"
men idag fick det blir till slitna jeans!
 
Helt underbar kvalité! Tror jag betalade 799:- för den?!?
Värd varenda krona är den iallafall!
 
Mellomiddag som var så jäkla god!
Oxfilé, hasselbakspotatis, vitlökssmör, färsk sparris 
god sallad o en klick Lomanders Bea!
Vad tyckte ni om kvällens bidrag?!?
Jag var säker på att nr 1 skulle gå till final, så jag o Bella jublade
när han gick till andra chansen för då får vi se honom i Karlstad!
Han går säkert till final ändå men underhåller oss på väg dit! We like!
Bananen ja vad ska man säga?!?  Show på hög nivå är det!
 
Billig IKEA lunch ryktas det!?!? Not!
Hela besöket gick på 900:- så det blev en dyr lunch?!? Haha

Dagens toalett tips!
Man sätter en liten kludd på insidan av toan!
 Luktar gudomligt fräscht!
:)
 
Vi har hunnit fika hos mamma också men ska gratta henne lite längre fram när alla kan vara med!
God söndakväll önskar jag dig!
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar