Petra Nyman Art & Design

söndag 17 februari 2013

Renovering av tanten i Göteborg!

Jag hade köpt bra behandlingar från Lets Deal! Så jag hade en behandling inbokad i torsdags o en i fredags! Nu börjar jag känna mig lite vårfräsch! Tandblekning på Elite smile kan jag verkligen rekommendera! Så proffsig o gullig personal! Jag är helnöjd! En gång om året brukar jag köra en tandblekning!

Vardagslyx! Även om det inte är jätteskönt när det ilar i tänderna!
Men 3* 15 minuter kan man stå ut med!
Ska man va fin får man lida pin heter det ju! :)
Fler nöjda kunder!
Before!
After!
Nu är det jag o Andreas Carlsson! Hehe
Det var dock lite restriktioner!
Man fick inte dricka kaffe, röttvin, the osv på 72 timmar efter utförd behandling!
Hur tänkte jag där?!? Vin o Delimässa igår!
Fredagens oxfilé middag fick jag smutta på ett glas vitt istället!
Nu till nästa Let´s Deal behandling! Keratinbehandling!
Det gör att håret blir mindre frissigt!
En lyxig utslätande behandling gör det mjukt o glansigt med Global keratin!
Helt otroligt! Jag bara tvättar håret o torkar o det ser nästan plattat ut med platttång!
Det är dessutom inget som sliter på håret utan tvärt om en kur för håret!
Mina snygga naglar jag fick i onsdags!

Mitt nya smink kan man bara frossa i!
Här gör jag mig iordning på hotellrummet innan vi gick ut o åt Allahjärtansmiddag!
På hemvägen stannade vi till i Laxbutiken!
Jag åt min favvolaxbakelse!
Lätt o fluffig o inte alls så mäktig som man kan tro!
Tack för en trevlig liten Göteborgstripp!
Vet inte om det berodde på att det var Allahjärtans dag?!?
Men vilka trevliga Göteborgare vi träffat!
Alla har varit hur "serviceminded" som helst!
Inga kaxiga Göteborgare så långt ögat kan nå!
 
Kram o ha en fin söndag!
 
<3
 
Snart ska vi åka på min Lady Gaga spinning!
Jag, Bella o Robert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar