Petra Nyman Art & Design

torsdag 7 februari 2013

Ulla Winbladh! Jag har haft fel i hela mitt liv?!?

Nu har vi shoppat o ätit lunch på fantastiska Ulla Winbladh!
Gångavstånd till hotellet!
 
 
Idag strosade vi på drottninggatan, slank in på PUB!
Jag kom på att jag behövde en ny BH!
Jag trodde jag hade 75 B men gissa jag skulle ha 70 D!
Jag har aldrig köpt D kupa i hela mitt liv!
Har jag alltså gått med fel BH hela mitt liv?!? Ha ha!

Ett litet fynd på Åhléns!
ESPRIT ord 1099:- nu endast 499:-
Dessutom supersköna!

Träffade en bra försäljerska supertrevlig sådasn på PUB o vips
hade jag shoppat smink för ett par tusen! Så nu hoppas jag
på att bli riktigt snygg ikväll när vi ska kolla in Uggla! Hehe
Det var tom en dvd-film i en av kartongerna!
Jag ska visa er när jag har lite mer tid! :))
 
Otroligt viken trevlig personal jag träffat på PUB idag!
Då blir man glad! Hatar snorkia affärsbiträden!
 

 Baren på Winbladh såg ut så här!

 
Galet god lunch! Jag är fortfarande proppmätt!
Om en timme ska vi äta 3-rätters på Hamburgerbörs!
Hur ska detta gå?!?
Nu är det hög tid att ta tag i mitt lilla fejs!
 
Vill önska er alla en mysig kväll!
 
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar