Petra Nyman Art & Design

fredag 22 februari 2013

Födelsedagsfirandet började redan i tisdags! 15 rätter!

Ligger lite efter i bloggandet! Jag jobbade i Stockholm måndag till tisdag! Bella följde med o hade en liten minisemester! Men när jag jobbat klart i tisdags, tog vi en sväng på stan..... lite shopping blev det!
Vi fikade och åt middag på min absoluta favvo Restaurang när det gäller Libanesisk mat! Nämligen Restaurang Underbar! Ni måste bara gå dit om ni är i Stockholm! Ligger på Drottninggatan.
 
Bella hade promenerat runt hela Djurgården när jag jobbade!
Den här skinnimitationvästen shoppade jag bla på HM för 299:-
Ett riktigt fynd!
 
15 smårätter, varma o kalla beställde vi in!
Svårt att bestämma sig för en?!? Då är det lika bra att ta alla hihi

Här ser ni hela kalasbordet!


Min älskade Taboulehsallad!
Sprängfylld med vitaminer!
Yummi så fräsch den är!

Vattenpipor!
Jag testade ju när vi var i Dubai! Men idag fick de vara ifred! Hehe
 
Det var lite roligt! Bella o jag kom först!
Sen droppade det in 3 par till med tjejkompisar!
Gissa om vi blev fulla i skratt! Alla 3 paren beställde in 15 smårätter!
Så där satt vi, 4 bord proppfulla med tallrikar!

Underbara fredag!
Idag har jag jobbat, bloggat, fixat 80s spinningpass som jag ska köra kl 16:00!
En riktig träningshelg väntar mig!
Imorgon kommer fantastiska Victoria som gästinstruktör o skall köra en
spinnngklass o en Dance Fever klass! Det ska bli så kul o få ny inspiration !
 
Trevlig fredag på er!
<3
/Petra
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar