Petra Nyman Art & Design

måndag 18 februari 2013

Sportlov o jobb i Stockholm! Recept godaste Viltkycklingen!

 Bella kom hem i lördags med tåget efter att hon haft sina barngrupper i Linköping!
Söndag körde nästan  hela familjen (inte Claes) Lady Gaga spinning! Det var så himla skönt o när vi kom hem satte vi på bastun! Vi lagade supergod vilt kyckling! Se nedan! Mån-tis skulle jag jobba i Stockholm så då följde Bella med! Idag har hon strosat på stan när jag jobbat! Kom upp på jobbet sista timmen innan vi gick o checkade in på hotellet! Myyyyyys!
Här ska vi snart ut o äta middag med mina härliga kollegor!
Sarah blusen på! Såg att de renoverar Sarah här i Stockholm!
STÄNGT!
 
 


Snygging dotter! Så kul att jag har sällis!
Puss! <3

 
Nästan hela gänget åt Planka ala 80´s!
Nej det här var söndagsmiddagen! Inte Planka!
Bella får önska nu när hon är hemma!
Då blev det Viltkyckling till Söndagsmiddag efter Lady Gaga spinning o Bastu!
Receptet hittar ni!
 
 

Granatäpple förgyllde salladen!

 Ugnsrostade rotfrukter, rödlök o potatisklyftor med olivolja, flingsalt o timjan!
Svartvinbärsgelé som tillbehör!

Freaking out på hotellrummet!
 
Vi har tittat på Top Model Sverige!
Nu ska vi krypa ner o kika Jenny Stömstedt!
 
 
Bella får sovmorgon o jag börjar 08:30!
Fast hon vaknar säkert före mig ändå?!?:)
Gott med hotellfrukost!
<3
Tänk om vinden vänder nu, så kommer vi alltid se ut så här!
Det sa alltid min mormor när jag gjorde grimaser när jag var liten!
Hihi
 
Godnatt sussa sött!
/Petra o Bella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar