Petra Nyman Art & Design

torsdag 28 februari 2013

Dagarna springer iväg!

 Hjälp vad dagarna har gått fort! Jag har varit en usel cyberkompis senaste dagarna! Vad har jag pysslat med då? Jobbat, tränat, skapat, shoppat, målat! Kan det vara D-vitaminen som gör att jag känner mig  på toppen humör. Jag känner mig så inspirerad på så mycket så jag hinner inte med allting! Skapa nya pass, nya målningar, köpa nya kläder! Härlig känsla! Hoppas den stannar kvar länge! Ibland känner man inte för någonting! Kanske beror det på att det känns lilte ljusare ute också!
Men jag brukar inte vara så känslig för årstiderna. Älskar alla årstider! Matlagningen o bloggen har fått stå tillbaka men nu är jag på G igen!

Igår när jag var på väg till KMTI för att köra mitt Lady Gaga spinningpass!
Fick massor av beröm, det verkar vara en populär klass?!
 
Hann med en sväng på bokrean! Skulle köpa några kokböcker tänkte jag! Men så slank det så klart ner en Lady Gaga bok också! Ska bli kul att läsa! Det var 2005 hon slog igenom!
 
Nej! Jag har inte ens tid att tanka hihi! Tom tank!
Min snälla man åkte o tankade åt mig! Hade jag åkt hade det blivit stopp efter vägen?!?

Påbörjad ny målning!

Tror jag är klar med den här! Kanske lite småfix kvar!

Jag hittade den här filmen som jag fått med i en Topp Hälsa
Den har ju tydligen blivit så populär så den säljer slut stup i kvarten!
Den ska jag sno några övningar från idag när jag ska köra Powerstep!
Dessutom två gånger! En gång på Tieto o en gång ikväll på KMTI!
Mina ben är redan trötta ifrån spinningen igår!

Sen har jag ett Corepass på KMTI också!

 
Lunchsallad från Mollys Hörna! Så goda!
Vatten ur nyinköpta kristallglas! Hittade dessa hos Rusta för 99:- för 6 st!
De fanns på NK också men betydligt dyrare kan jag säga! Skynda o fynda!
Kebabpizzan i förrgår!
Ingen direkt avancerad matlagning inte!
Men det ska bli med mina nya kokböcker! Hihi

Och i måndags blev jag vansinnigt sugen på spenat!
Hur kan man bli det?!? Jag o Karl Alfred?!?
 
Härligt trött i kroppen!
Det är Elsa också!
En ny tröja från HM har jag också fyndat!
Den gillade jag supermycket!
79:-
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna!
Pass nr 1 av 3 idag ska stax genomföras!
 
Receptet jag lovade er på den supergoda marinerade fläskfilén kommeri nästa inlägg!
 
Tjao vi hörs lite senare!
 
<3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar