Petra Nyman Art & Design

söndag 3 juni 2012

Juni! Nu är sommarmånaden här! :-)

Då shoppar man en bikini! He,he!
Trots att det var den kallaste junidagen igår sen 1928 (sa de precis på godmorgontvn)?!?:-)
Men snygg eller hur!
Vet inte när jag ska få avändning för den bara?!?

Herre gud va fort en helg går!
Här har det varit fullt upp
fredag
Datorjobb o passförberedelse!
Zumba på Tieto (sista innan sommaruppehållet)
80´s spinning på KMTI
Shopping!
Let´s Dancefinal! Vad duktiga de var inte ett öga torrt!:-)


Fredagens Kycklingfajitas till Let´s Dance finalen!


Inte en torr fläck på min topp efter lördagens Zumbaklass på KMTI!
Jag var helt slut efteråt!
Sen var det dags o åka o kolla Carlstad Uniteds hemmamatch!
  
Lite tantshopping också!
 Jamie Oliver stekpannor på Rea!
 Jippi, jag tog två för säkerhetsskull!
399:- istället för 799:-


Nu ska jag strax åka till KMTI igen för att köra pilates o spinning!
När sommarschemat börjar o klasserna minskar ska jag ta tag i min styrketräning igen!

Vad ska ni göra idag!
Ha en fin söndag!
<3
/Petra

2 kommentarer:

  1. Tack för den kanonbra popspinning i fredags! Som vanligt världsklass. Hade tänkt boka pilates och spinning igår men hamnade i vårt uteplatsprojekt istället. Tungt som attan att gräva bort jorden! Ser ut som vi skall göra pool, ha, ha. Vi slet hela dagen så det fick bli träningsvila, ha, ha!!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!Det värmde med tanke på gårdagens klasser!:-)
      Klart ni ska ha en pool o hoppa i efter svettiga tränigspass! Kram Petra

      Radera