Petra Nyman Art & Design

tisdag 26 juni 2012

Gratis Zumba på KMTI!! Regn o Sushi! Uttömmande svar!

Imorgon onsdag kl 18:00 är alla välkomna till KMTI då
 kommunen bjuder på GRATIS Zumba med mig!:-)
Hoppas vi blir lika många som förra sommaren!
 Det verkar som vädret ska bli lite bättre också!
Igår var det faktiskt inga fel o byta sol, brygga o grillning mot lite regn o Sushi!:-)
Ibland kan det bli lite för mycket grillning o man tröttnar
 eftersom man kör ungefär samma tillbehör hela tiden!
 Måste bli lite bättre på att variera mig känner jag!

Ikväll ska vi fira!:-)

Så många härliga människor det var förra året! Det bästa med Zumba är att alla kör sin stil!
 Det är det som är Zumba Fitness!
 Man behöver inte kunna dansa som Jennifer Lopez!
Jag lovar! Det är bara att släppa loss!
 Bara ett "Big Smile" behövs!
O en vattenflaska!

 Ny uppvärmningslåt kanske??!?
Det smakade fantastiskt o byta ut det grillade  mot lite fräsch sushi!

Trygghet i fokus på Peace & Love!
<3
Det här värmde ett oroligt mammahjärta när jag slog upp tidningen imorse!:-)

Det var uttömmande svar från Claes igår!

Men jag fick svar på alla frågor ändå! Hi,hi!

Hittade en snickersglass i frysen!
Som fick pigga upp den regniga dagen!:-)
Det regnade verkligen konstant hela dagen i Karlstad igår.

Idag ska jag jobba, öva in ny Zumbalåt!
 Ta kort som KMTI ska ha  på instruktörerna!
O fundera på hur jag ska lägga upp min träning framöver?!?
Nu när jag inte kör så många klasser över sommaren!

Ha en fin dag!
Ni är bäst!
/Petra

2 kommentarer:

  1. Åhhh, skall ni äntligen komma på bild, inte en dag för tidigt! Det och en presentation av er alla har jag bett om för länge sen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu äntligen verkar det som det blir av! Jag gjorde mitt bloggsmile igår framför kameran! :-)

      Radera