Petra Nyman Art & Design

måndag 11 juni 2012

Nu har jag lärt mig nåt nytt! Det var inte ens svårt!


Titta vad jag precis lärt mig! Sätta ihop bilder till ett collage!
 Detta var ett test med nya gratisprogrammet PhotoScape!
(men jag har inte börjat använda den fina systemkameran jag fick
 i morsdagspresent än, måste jag ta tag i pronto!)

Har suttit o jobbat hela fm! Så jag var tvungen o ta en liten bloggpaus!
Jag har så mycket på min todo-lista så jag vet inte vilken ända jag ska börja!
(som tur är har jag två träningsfria dagar)

Mitt collage! :-)
Bilden längst ner till vänster sitter jag i vår bubbelpool  i Nerja tidigare i år!
Till höger på väg hem från stranden i Nerja
Högst upp premiärdoppet 2012 i vår pool hemma i Sverige!

Nu ska jag sätta fart igen!
Ses senare! Ha en underbar måndag!
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar