Petra Nyman Art & Design

onsdag 6 juni 2012

5 juni i Sverige då har man grillfesten inomhus?!?:-)

Men Zumban körde jag utomhus iallafall!
Det var ett glatt gäng på ca 30 pers som skakade rumpa!
 Har ni inte testat Zumba gör det! Det är så himla kul!

Sen kom fina Diana o Patrik  o deras fantastiska barn Elise o Leone på middag!
Många skratt o kvällen gick fortare än fortast!
Diana är verkligen träffsäker med sina kommentarer (mitt i prick hela tiden)! Ha,ha
Nyskördade Edsviksrabarber!

Rabarberpajen i ugnen! Check!
 Som serverades med vaniljglass, vaniljvisp med smörklickar i! He,he!
R vispade visst grädden lite för länge?!?

Här kommer mitt favvorecept!
 Enkelt o gott det passar mig perfekt!

150 gr smör
1 1/2 dl socker
3 dl mjöl

Blanda ihop med en gaffel till små degklumpar! (det ska inte var för mjöligt)
Häll smuldegen över rabarbern in i ugnen 200 gr tills pajskalet fått färg! (ca 30 min)

Bella fick snosa lite bebis också!:-)
Myyys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar