Petra Nyman Art & Design

lördag 16 juni 2012

Underbara Studentdagen! o Måsjävel! :-) Hamnade i tidningen också!

 Att ha en studentfest, gör sig verkligen inte själv ändå hade jag köpt färdiga brickor!
Mamma bakade jordgubbstårtor! Robert fixade med alla fordon, trädgård o massor av annat!
Farmor o farfar o Julia fixade o hjälpte till!
Jag har stressat omkring som en yr höna senaste dagarna (vilket jag är expert på)!!
 Till slut fick vi ett skrattanfall jag o farmor!
När måsen "sket" rakt på det dukade bordet då kom vårt lilla utbrott!
 Vi skrattade så vi vek oss! Hur ofta skiter en mås rakt ner på dukat bord?!?
 Jo när man är uppstressad o ska ha Studenfest!
 När annars?!?

Men vad fantastiskt, underbart, känslosamt det är att se sin dotter ta studenten!
Wow!
Jag grät redan då jag hämtade studentskylten på väg till bilen! Blödig mammi?!? Ja, jag vet!!!!

Det blev verkligen så lyckat!
Bella var så nöjd med dagen!
Älskade unge!
Till hösten bär de av till Linköping för att dansa på heltid ett år!
(Tjatar om det eftersom jag försöker bearbeta det!:-)

Tack alla vänner o släktingar som kommit både långväga o nära
 för alla fina presenter o för att ni alla gjorde Bellas dag helt fantastisk!
Ett minne för livet!
Once in a life time!
Jag o Bella, Bella o Robert!
Sen åka flak runtom i  stan!

Fina Andreas o Bella!
 Mycket känslor!

Hemskjutsad av pappa efter flakåkning på stan!
Alla gäster stod o väntade på henne!

Här ser ni måsskiten som har skvätt över halva bordett!
Moaaa!
Måsjävel! :-)

Men kan man göra annat än att gapskratta?!?!

Börja om från början! Börja om på nytt!
(Vi nynnade på Sven Ingvars dängan)!

Jag skulle handla det sista o kom på att jag ändå!!!!.... glömt köpa  inslagningpapper!
Varning stoppa inte i 15 kr i pappersinslagningsautomaten om ni inte vill skämma ut er?!?

Ut strömmar 7 meter papper i 90km/h!
Rena parodin när jag tänker på det! Ha,ha
Vilken syn!
Jag lovar det var papper över hela ICA Maxi!
Jag försökte rulla ihop så fort jag kunde!
Inte en sportslig chans!
 Det går inte rulla ihop i den hastigheten!
Försök får ni se! Utmana mig :-)

Lova att ni berättar om ni lyckas!

Rosa bubbel o jordgubbar!

Många lyckotårar!


Underbara
Farmor högst upp till höger
Syskon Julia o Claes till vänster
Mormor längst ner!

Kramkalas!
Lycka! Glädje! Förväntingar!
Jag gråter nästan när jag skriver det här! (farfar längst ner till höger o jag längst upp till höger)

Nedan  Bella o Daniela klasskamrater o varit med i Victorias DanceCompany!

Vi satt ute o åt o minglade hela dagen!

 Vilken tur vi hade med vädret! O ingen mås jävlades med oss heller!Hi,hi!

Men när solen försvann o det var fotboll på tv gick vi in!

Paketöppning o spännande  fotbollmatch pågår!:-)

Kusinen Eddie hjälpte så klart till med paketöppningen!:-)

Sötis!

Mingel med snittar o kallskuret från kl 14:30!
Det var underbart o kunna sitta utomhus hela dagen!
Jag gjorde fem olika snittar som jag glömde dokumentera!
Jag köpte färdiga brickor! En med Italienskt o en exotisk bricka som jag också glömde bort att fota!
 Men fantastiskt goda!:-)

Lycka!
/Petra

Bella andra tjejen längst hiitåt!

Tack Bella för att du kom med i tidningen!
Vi hade inte fattat att vi skulle stå klassvis så
 hela vår släkt stod på fel ställe?!?
Vi fick se älskade Bella springa ut i NWT istället!
Wii! Glädje!
Andra tjejen närmast är Bella!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar