Petra Nyman Art & Design

fredag 22 juni 2012

Dagens bästa! Magic Moments!


Usch vilken skitdag jag hade igår!
Men det ser ut som en Cupcakeblogg?!?:-)
Det var premiär på vår brygga igår!
 Vilken kväll !
 Jag tor jag satt här en kväll förra sommaren?!? Så det gäller o passa på!
 Vi åt inte räkor o drack vitt vin!
 Utan  vi slafsade i oss Ribs, grillad ananas o halloumi!
Yummi!
Ljummen vind, sjödoft, måsar som seglar förbi,
 en båt som gled in i viken för att försöka få napp!
O en o annan motorbåt som skymtades i horisonten!
Lovley!
 Sådana kvällar i Sverige slår Nerja lätt!




Väntar på att ribs, ananas o halloumi ska bli färdiggrillade!

Får mig o tänka på barndomsminnen vid sommarstugan!
Vass, sjödoft o kvällsdopp!

Skulle kunna vara "ta en tur med båten kväll"?!?
:-)

Fick användning av Jannes sommarpresent från KMTI snabbare än jag kunnat ana?!?
:-)

Premiär på bryggan innebär att man bör ta fram högtryckstvätten o ta bort all måsskit!
Men det fick vänta! Nu gäller det bara att njuta!

Jag o Bella har handlat på hemmaplan! Så mycket fortare det går än o åka till stora Köpcentrum!
OBS! Det låg lite nyttigheter underst!:-)
Idag ska vi till mitt barndomställe!
:-)
Till morfars sommarstuga på Bomstad!

Alla som ska ut i trafiken !
Var rädda om er!
Snälla kör försiktigt idag!
Njut av varje dag! Det kan vara den sista!

Ha en trevlig midsommar!


Kramar Petra
<3
Nu ska jag sätta på en kanna (balja)kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar